dijous, 7 de març del 2013

Benvinguts al bloc Orquídies TTL!

  L'objectiu d'aquest bloc és abordar des d'un punt de vista científic un dels majors tresors del les nostres illes, la seva biodiversitat. D'aquesta gran meravella, ens centrarem a descriure tan bé com ens sigui possible la família més fascinant del regne vegetal, les orquídies. Intentarem ressaltar les seves peculiaritats, la morfologia, i la importància en els ecosistemes de les illes. De la mateixa forma, intentarem fer una recopilació de les espècies més comunes de la nostra illa, on trobar-les i com identificar-les.

  Qui som? 

  - Jo som en Miquel Capó, estudiant de Biologia a la Universitat de les Illes Balears, m'he dedicat molta part de la meva vida acadèmica a estudiar el Regne Vegetal i les Angiospermes en general, i a la vegada en el meu temps lliure m'agrada passejar-me per la illa en recerca d'exemplars per observar en la natura. Tenc la perspectiva de futur de realitzar el Doctorat en Biologia de les Plantes i dedicar-me a una línia d'investigació sobre aquesta família.  

  - Jo som en Pere Llinàs, estudiant de Bioquímica a la Universitat de les Illes Balears, i la meva passió cap aquest gènere prové d'una vessant distinta. A partir de la fotografia macro vaig arribar a aquest gènere, i així s'inicià l'interès, no tan sols en retratar-les, sinó en explorar-les des del punt de vista científic. Pel que fa a perspectives de futur... No ho tenc tant clar com en Miquel, però el que sé és que seguiré retratant aquestes petites joies de la nostra terra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada